måndag 9. februar 2009

Presidenten, ein syndar?

Det er, for redaksjonen, blitt kjend at presidenten er poppulær! Men kven er han eigentleg?

Redaksjonen heve nemleg fått greie på at presidenten heve synda! Dermed reisar spørsmålet seg: Kven er presidenten?

Nerunder ser du nokre bilete, der presidenten naskar kvistar frå ei hytteeigedom i nærleiken. Er det ein slik president ein vil ha? Svaret er nei!

Me treng ein president som visar omsorg for einar og andre kvistar og buskvekstar.

Publikum får sjølve døma han! Sjå desse bileta:



5 kommentarer:

  1. det er det eg alltid har vist. ein tjuvradd frå havet

    SvarSlett
  2. Eg er ikkje med på bilete! Det er iallefall ikkje meg som sitt der med rosa vottar!

    SvarSlett
  3. Dette er bare propoganda og vås! ikkje noko å tenkje på! eg kjennar nemleg hr. president veldig personleg og han er ikkje av ein slik karakter som han blir framstilt som i denne saken!

    sludder og vås!

    SvarSlett
  4. Eg er mor til presidenten og kan understrekja at han har fått ein moralsk høgverdig uppseding. Kva som sidan har vederfarast den karen er det likevel ikkje godt å seie! Eg set mi lit til at de alle i nærleiken kan ha litt oppsyn med skog og tre i nærleiken

    SvarSlett