laurdag 7. februar 2009

Pengepupp vs Pengepung

Fleire og fleire kvinner, verda over, oppdagar no at ein ting som er praktisk er pengepupp.

Kvinner tek no opp spørsmåla om likestillinga for fullt. Er det rettferd at berre gutar kan oppbevare pengar i pengepungen?

Nei meinar Magnhild Langmyr ved det nynorske fakultetet på Hesnes! Ho meinar at kvinner bør ta opp kampen om å få pengepupp inn i det nynorske språket.

- Skal kvinner vere nøgde til å dra med seg ektefella si, berre for å ha tilgang til pengepungen, spør Magnhild Langmyr som sjølve er lei av å bøye seg, ho har fått fatale rygg- og nakkeskadar samtidig som sopp på hendene etter å ha strukke seg så mykje ned mot penge"pongen"

Å redaksjonen stillar no folket spørsmålet: Er det rett at kvinner ikkje skal få tilgang til ein pengepupp? (svar gjennom vår elektroniske meiningsmåling i margen)





Forfattarar:

Bente og Gorm

6 kommentarer:

  1. eg er ein svær feit mann på 256kg, eg har puppar og lurar på om eg au kan bruka pengepopp? ellar vart det berre for kvinnar???

    SvarSlett
  2. Nei det er jo ein moglegheit for at menn også kan bruka han.

    SvarSlett
  3. Er ikkje det litt urettferdig for oss kvinnar, som aldeles aldri vil få mogelegheiten til å bruke pengepung?
    Synast det skal vere reservert kjønna, eg...

    SvarSlett
  4. BLI SOM MEG. EG ER TRANSVISITT OG HAR MOGLEIKHÆIT TIL BÅDE PONG OG POPP

    SvarSlett
  5. Pengepupp til folket!

    SvarSlett
  6. Frank = Magnhild!!! Du treng ikkje gjøyme deg bak det dekkmamnet!

    SvarSlett