onsdag 18. februar 2009

Kva har hendt?

Nyheitsportalen på nynorsk heve no den gleda av å presentere denne månadens konkurranse.

Nedanfor ser du eit bilete av redaktørane. Den som kjem med det beste forslaget på kva som har hendt på biletet vinn ein premie. Premien er ikkje ein 7-dagars ferie på Mallorca. Men derimot ein masasje med noko attåt.

Forslaget trenger ikkje å vere realistisk eller sant. Berre fantasien set grenser. Du kan skriva kva du vil så lenge det ikkje inneheld tips.

Ditt bidrag til konkurransen skriv du berre inn som ein kommentar til denne artikkla. Husk å skrive på kven du er!



5 kommentarer:

  1. Eg tykkjar dette minnar meg om ein episode av prison brake, der redaksjonsrådet har funne ei løysning ut av fengslet, sidan dei er på utsida av jernstolpane. men dei vart ikkje nøgd då dei så at kamera laget stod å fotograferte dei, då dei vart komne på utsida.

    SvarSlett
  2. Eg trur at Bente nettopp har fortald Gorm at ho er gravid, og at Gorm er på veg inn i fengsel! :D

    Helsing kapraren!!!

    SvarSlett
  3. Eg trur de er teke inn for hasjdyrking, sia de har planten med på bilete dykkar.

    SvarSlett
  4. Jan sa...

    Eg trur det er da dykk planlagg å lage feil spørreundersøkelse! Så blei dykk tatt på fersken av politiet og spærra inne på LIVSTID!!

    Føler du deg "FRI" fremdeles Bente?

    SvarSlett
  5. Jeg tenkte også på det at Bente skulle være så voldsomt fri... Kan vær de er på vei inn i ett hanebur?

    SvarSlett